Nieuwsbrief:

De Jong Alphen BV


De Jong Alphen BV
Alphen aan den Rijn
Routebeschrijving
www.dejongalphen.nl
0172-492036
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN MOTORCYCLE, VICTORY, ZERO


Wij zijn meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van nieuwe en gebruikte BMW motorfietsen. Naast de verkoop van BMW motorfietsen hebben wij altijd meerdere occasions in voorraad waarmee wij in onze showroom altijd ruim 250 motorfietsen hebben. U kunt bij ons terecht met ieder budget! Sinds begin 2012 zijn wij dealer van het Amerikaanse merk Victory Motorcyles. In onze showroom hebben wij de verschillende modellen staan. Onze demonstratiemodellen staan altijd ter beschikking voor een kennismaking met Victory. Laat uzelf verrassen zoals de Victory`s ook ons verrast hebben. Sinds begin 2014 zijn wij naast Victory ook dealer geworden van de nieuwe Indian Motorcycle. Na het succes van de nieuwe Chief series is nu ook de nieuwe Indian Scout leverbaar. Ook van de nieuwe Indian`s hebben wij demonstratiemodellen voor u klaar staan. Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak voordat u komt kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0172-492036 of een e-mail sturen naar info@dejongalphen.nl Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.  
Alle motoren van De Jong Alphen BV
95 motoren gevonden
BMW R 50/5
BMW R 50/5
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1973, 102886 Km
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2020, 29490 Km
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2019, 21250 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 110731 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF BOBBER DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF BOBBER DARK HORSE
€ 25.590,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE 101 SCOUT
INDIAN MOTORCYCLE 101 SCOUT
€ 22.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF
€ 36.500,- p/mnd klik hier
1947, 596 Km
Merkdealer
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1992, 86909 Km
VICTORY CROSS COUNTRY
VICTORY CROSS COUNTRY
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2012, 51157 Km
Merkdealer
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1991, 72581 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1993, 235131 Km
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2021, 14674 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
€ 22.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1984, 86390 Km
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2011, 37512 Km
INDIAN MOTORCYCLE SPORT CHIEF
INDIAN MOTORCYCLE SPORT CHIEF
€ 26.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER LIMITED + TECH
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER LIMITED + TECH
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 11826 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1993, 47192 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2011, 73471 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion