Nieuwsbrief:

Diesveld VMS

Diesveld VMS, Vakgarage Motoren Schade is al 40 jaar een all-round bedrijf waarvan 30 jaar met een serieuze motor afdeling. Diesveld VMS repareert, pleegt onderhoud, en herstelt schades aan uw auto, motor, brommer en scooter. We voeren alle voorkomende reparaties uit aan alle voorkomende voertuigen. We hebben ons door de jaren heen ontwikkeld als een gezellige buurtgarage waar iedereen, voor alle mobiliteitszaken, welkom is.
Alle motoren van Diesveld VMS
10 motoren gevonden
SUZUKI GS 750
SUZUKI GS 750
€ 4.700,- p/mnd klik hier
1977, 1 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 3.350,- p/mnd klik hier
1999, 15205 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 13436 Km
MOTO GUZZI 750 NEVADA
MOTO GUZZI 750 NEVADA
€ 3.200,- p/mnd klik hier
1993, 17845 Km
BMW K 1100 LT
BMW K 1100 LT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1995, 142092 Km
KAWASAKI GPX 600 R
KAWASAKI GPX 600 R
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1990, 24600 Km
HONDA CB 750 SC NIGHTHAWK
HONDA CB 750 SC NIGHTHAWK
€ 3.200,- p/mnd klik hier
1982, 62940 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
HONDA VT 600 C SHADOW (VLX)
HONDA VT 600 C SHADOW (VLX)
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1992, 17034 Km
HONDA CB 600 S
HONDA CB 600 S
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2001, 38250 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion