Nieuwsbrief:

Dutch Hills Harley-Davidson


www.dutchhills.nl
046-4422111
Dealer van: 

BUELL, HARLEY-DAVIDSON


Onze showroom is overzichtelijk ingericht, uitgerust met de modernste toepassing zoals de Harley-Davidson Fit Shop, Service Media Centers en uiteraard ons team. Het hechte team van Dutch Hills beschikt, uitsluitend door Harley-Davidson University, opgeleid personeel en kunnen in iedere wensen voorzien. Kom eens voorbij in onze showroom en ervaar die echte Limburgse gezelligheid en vakkundigheid.
Alle motoren van Dutch Hills Harley-Davidson
143 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2002, 13093 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2018, 14550 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2012, 45729 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLDE
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLDE
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 17382 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 26.900,- p/mnd klik hier
2015, 55997 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2014, 13137 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2005, 34200 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
€ 36.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 33.495,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 34.245,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
€ 36.345,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
€ 32.445,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
€ 30.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2023, 1149 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
€ 31.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 22.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
€ 28.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLFB SOFTAIL
€ 33.245,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 21.545,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
€ 29.745,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion