Nieuwsbrief:

Horeon Motoren


Horeon Motoren
Zwanenburg
Routebeschrijving
www.horeon.nl
020-4972228
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI


Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha. We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen. En lid van de Focwa voor al uw schadeherstel. Bel voor meer info 020-4972228
Alle motoren van Horeon Motoren
18 motoren gevonden
KAWASAKI J 300
KAWASAKI J 300
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2019, 15200 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 31599 Km
KAWASAKI J 300
KAWASAKI J 300
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2015, 36000 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 68000 Km
Merkdealer
KAWASAKI GPZ 500 S
KAWASAKI GPZ 500 S
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1996, 29541 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650
SUZUKI V-STROM 650
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 28499 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 32258 Km
Merkdealer
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 22594 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2017, 27519 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2018, 26754 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 14413 Km
Merkdealer
KAWASAKI 1400 GTR
KAWASAKI 1400 GTR
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 68996 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 31400 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2017, 32145 Km
Merkdealer
HONDA CB 1000 R ABS
HONDA CB 1000 R ABS
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2018, 22276 Km
KAWASAKI GPZ 900 R
KAWASAKI GPZ 900 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1989, 29546 Mls
Merkdealer
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
KAWASAKI ZZR 1400 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 77522 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 32255 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion