Nieuwsbrief:

Jager Motoren Hoogeveen

Jager Motoren sinds 2000 actief in de motorbranche In augustus 2000 heeft Arjan Jager zijn bedrijf Jager Motoren opgericht. Tot 2009 was het bedrijf gevestigd aan de Lavalstraat in Hoogeveen op Industrieterrein de Wieken. Het pand op deze locatie werd echter te klein en vanaf 2009 is Jager Motoren gevestigd in haar nieuwe bedrijfspand op bedrijventerrein De Buitenvaart te Hoogeveen. De prachtige showroom is zeker een bezoek waard. Op de verkoopvloer van meer dan 2500 m2 staan gemiddeld 300 motoren te wachten op een nieuwe eigenaar. Alle gangbare motormerken zijn vertegenwoordigd en voor elke liefhebber is er voldoende aanbod. Staat uw motor er niet tussen dan kunt u ons dat via onze website laten weten. U geeft aan wat u zoekt en wij zetten ons in uw droommotor voor u te vinden. Uiteraard beschikt Jager Motoren over een ruime en moderne werkplaats waar gewerkt wordt met geavanceerde apparatuur en goede gereedschappen. De medewerkers van de werkplaats doen elke dag hun best u weer veilig en met een goed gevoel de weg op te helpen. Indien u wilt kunt u gebruik maken van onze haal- en brengservice door heel Nederland. Ook zijn er mogelijkheden om gedurende de wintermaanden uw motorfiets bij Jager Motoren te stallen. Op de kledingverdieping vindt u bij Jager Motoren aan de Buitenvaart alle kleding en accessoires die u nodig heeft om goed beschermd op uw motor te stappen. Daarbij speelt het comfort en uiterlijk van de kleding een niet onbelangrijke rol. Daarom zijn we dealer van de merken Alpinestars, Rev ‘it, Shoei, Shark en Scorpion en hebben we een mooie dames- , kinder- en herencollectie van kleding, schoenen helmen en accessoires. Het gehele team van Jager Motoren te Hoogeveen heet u van harte welkom in haar showroom en werkplaats aan de Buitenvaart 1214. Kijkt u voor onze openingstijden elders op deze website. De koffie staat altijd klaar. Er is een mooie leestafel en kinderspeelhoek aanwezig.  
Alle motoren van Jager Motoren Hoogeveen
428 motoren gevonden
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2011,
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019,
HONDA VFR 1200 F
HONDA VFR 1200 F
2011, 55800 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
2020, 19000 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
2013,
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
1997, 49400 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
2014, 22000 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
2018, 38000 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
2014, 28000 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
2002, 45000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE
KTM 1290 SUPER ADVENTURE
2020, 16000 Km
KAWASAKI ZX 9R NINJA
KAWASAKI ZX 9R NINJA
2001, 42000 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
2005, 72871 Km
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
1995, 63000 Km
HONDA CM  400 T
HONDA CM 400 T
1981, 50000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
2010,
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 28400 Km
DUCATI MONSTER 1200 R
DUCATI MONSTER 1200 R
2016, 21000 Km
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
2009, 25000 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
2006, 46300 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion