Nieuwsbrief:

Langenberg Motors


www.langenbergmotors.nl
0524-524977
Dealer van:Lid BOVAG

AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA


In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen. Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer! Rij dus even naar Coevorden!
Alle motoren van Langenberg Motors
158 motoren gevonden
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
€ 21.058,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 6.198,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1985, 19398 Km
SUZUKI BURGMAN 650
SUZUKI BURGMAN 650
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 42000 Km
VESPA PRIMAVERA 125 3V
VESPA PRIMAVERA 125 3V
€ 6.000,- p/mnd klik hier
1981, 6000 Km
YCF START  F 125
YCF START F 125
€ 1.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
YCF 50 A
YCF 50 A
€ 1.399,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
YCF PILOT F 150
YCF PILOT F 150
€ 1.799,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2018, 4560 Km
VESPA 150
VESPA 150
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1963,
YAMAHA XG 250 TRICKER
YAMAHA XG 250 TRICKER
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2007, 12050 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2022, 7087 Km
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.898,- p/mnd klik hier
Onbekend, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.395,- p/mnd klik hier
2010, 33238 Km
HONDA CBF 600 ABS
HONDA CBF 600 ABS
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2006, 10874 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 125
YAMAHA MT 125
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2020, 32983 Km
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS RS
PEUGEOT METROPOLIS RS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2016, 7579 Km
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS SW
PEUGEOT METROPOLIS SW
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2021, 5769 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion