Nieuwsbrief:

Motor City Amsterdam


www.motorcity-amsterdam.nl
020-4808010
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI, KTM, SUZUKI


Vakkundige en professionele service MOTOR City Amsterdam beschikt over een ruime werkplaats, voorzien van de modernste apparatuur en gereedschappen. Reparaties en onderhoud worden daarmee vakkundig en snel uitgevoerd. We zijn gespecialiseerd in service aan Suzuki, KTM, Yamaha, Honda, Kawasaki, Aprilia en BMW. En: je bent bij ons beslist niet te duur uit! Goed opgeleide motortechnici Onze monteurs gaan zeer regelmatig op cursus bij de importeurs van onze merken. Hierdoor zijn ze altijd op hoogte van de laatste technische vernieuwingen. Ook voor schade Bij ons kun je ook terecht voor onder meer schadetaxatie en –herstel. We werken samen met vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen.
Alle motoren van Motor City Amsterdam
247 motoren gevonden
YAMAHA YZF R3
YAMAHA YZF R3
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 13.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA XSR 900 GP
YAMAHA XSR 900 GP
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CAN-AM RYKER 600
CAN-AM RYKER 600
€ 12.390,- p/mnd klik hier
2023, 5 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA ADV 350
HONDA ADV 350
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2023, 7842 Km
SUZUKI BURGMAN 400
SUZUKI BURGMAN 400
€ 9.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI ADDRESS 125
SUZUKI ADDRESS 125
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 DE
SUZUKI V-STROM 1050 DE
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 22.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 16.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion