Nieuwsbrief:

Motorservice Edgar Stijner

Welkom bij Motorservice Edgar Stijner. In 2000 heb ik de stap gezet om een eigen bedrijf te starten, dit is uitgegroeid tot het bedrijf waar wij u nu mogen ontvangen met altijd een gratis kopje koffie in de koffiecorner. Motorservice Edgar Stijner is een bedrijf waar wij altijd de passie voor het motorrijden begrijpen. Met meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van reparatie en onderhoud is uw motorfiets bij ons in goede handen. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte motorfiets, kleding, accessoires, onderhoudsmiddelen en onderdelen. Graag tot ziens in onze showroom waar wij u graag te woord zullen staan. Edgar Stijner
Alle motoren van Motorservice Edgar Stijner
8 motoren gevonden
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2014, 6000 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 4.650,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 9383 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 33500 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2014, 59569 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.250,- € 13.950,- p/mnd klik hier
2022, 31800 Km
DUCATI 796 MONSTER
DUCATI 796 MONSTER
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 29227 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 20200 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion