Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2024

€ 7.495,- € 8.199,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
PROFITEER VAN DE LOWLANDS HERFST PROMOTIE! NU VAN €8.199,- VOOR €7.495,-

De Aprilia RS 457 is licht, gemakkelijk te hanteren en zit boordevol technologie. Hij maakt elke rijder enthousiast, zowel op de weg als op het circuit. In feite deelt de RS 457 hetzelfde DNA als de legendarische RS serie, de supersport motorfiets die de geschiedenis van motorfietsen heeft veranderd.

Revolutionair en geraffineerd, de RS 457 straalt elegantie en agressie uit door duidelijke race-elementen zoals de dubbele kuip aan de voorkant en de 2-in-1 uitlaat. De opvallende kleuropties benadrukken het gedurfde karakter van de Racing Squad, waarbij de combinatie van heldere kleuren en verfijnde materialen zorgt voor een uitstraling die snelheid en prestige weerspiegelt.
Ben je klaar om in de stemming te komen?

De Aprilia RS 457 is een pure sportmotor die de passie van elke echte racefan vertegenwoordigt en een ongeëvenaarde vermogen-gewichtsverhouding levert in het A2-segment. Dit is een motor die de taal spreekt van de puristen en de jonge rijders die klaar zijn om het circuit te domineren.
Welkom in het tijdperk van de 457-generatie, waar elke bocht een kans is om te schitteren.

De RS 457 is wendbaar, dynamisch, gemakkelijk te berijden en compromisloos wat betreft zijn sportieve DNA. Dankzij zijn paralleltwin motor en stevige chassis levert hij de prestaties die je mag verwachten van het volgende level. Als je voor de RS 457 kiest, kies je voor de enige motorfiets in zijn segment met een aluminium frame, het toppunt van ontwerpvaardigheid dat is aangescherpt gedurende tientallen jaren van overwinningen op het circuit. Het carter is gebruikt om het gewicht van de motorfiets binnen de perken te houden, wat resulteert in een uitzonderlijke algehele dynamische kwaliteit en rijplezier.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion