Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 1100 FACTORY - 2017

24295 Km
Zilver-zwart-rood-groen
aprilia - tuono--v4-1100-factory
aprilia - tuono--v4-1100-factory
aprilia - tuono--v4-1100-factory
aprilia - tuono--v4-1100-factory
aprilia - tuono--v4-1100-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia Tuono V4 1100 Factory van 1ste eigenaar afkomstig
Motor is goed verzorgd
Uitgerust met ;
* Carbon delen, voorspatbord, zijpanelen en hugger ( originele delen erbij )
* Onderkuip
* Boekjes, sleutels, duozadeltje netjes compleet
* Dealer onderhouden ( alle facturen aanwezig, grote servicebeurt met kleppen stellen is uitgevoerd  )
Wat een motor om te sturen, echt ongekend, alleen geschikt voor ervaren rijders !
De prijs van € 13.399,- is afleveringsklaar incl. 6 maanden garantie
Inruil, financiering, het afsluiten van een verzekering behoort tot de mogelijkheden
Interesse in deze Aprilia ? Neem contact op voor een afspraak of kom langs binnen onze openingstijden.
Graag tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !
 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion