Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 1000 R - 2007

Garantie: Nee
5016 Km
ROOD
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
aprilia - tuono-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Aprilia RSV Tuono 1000 R


- Kenteken: MS-FL-63
- Merk: Aprilia
- Model: Sport
- Tellerstand: 5016 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: V990 NG
- Vermogen: 98 kW / 133pk
- Ledig gewicht: 195 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)

Veiligheid

- Led achterlicht

Overige

- Korte kentekenplaathouder


Toch wel speciale tuono afkomstig van de 1e eigenaar!
motor heeft een zeer lage km stand, en is eigenlijk vrijwel in nieuwstaat!

speciale uitlaat, met een machtig V-Twin geluid!
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Sportuitlaat (zonder e-keur)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion