Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Dark Banshee
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In de maanden Juli en Augustus geven wij maar liefst 4 jaar garantie op deze motorfiets.

De motor is een 660 cc tweecilinder van Aprilia met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder. Hij voldoet aan de Euro 5+ normen en is voorzien van 52 mm gasklephuizen en Ride-by-Wire, waardoor hij een vermogen levert van maximaal 105 pk bij 10400 t/min en een koppel van 70 Nm bij 8400 t/min. Een uitzonderlijke vermogen-gewichtsverhouding, met een gewicht van slechts 181 kg, zorgt ervoor dat de Tuono 660 Factory een dynamische en opwindende rijervaring biedt.

De uitrusting van de Aprilia Tuono 660 Factory omvat een geavanceerde Öhlins-vering met een voorvork uit de NIX 30-serie met 43-mm veerpoten en een STX 46-schokdemper met ingebouwd reservoir. Beide onderdelen zijn fijn afstelbaar in termen van hydraulische extensie en compressie, evenals veervoorspanning.

De uitrusting omvat elektrisch verlichte stuurbedieningen en een groot 5-inch kleurenscherm met optische verlijming (verhoogt de helderheid en vermindert schittering), waardoor de rijder over meer informatie beschikt.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met het geavanceerde a-PRC pakket (Aprilia Performance Ride Control) dat is afgeleid van Aprilia's MotoGP-racervaring. Het pakket bestaat uit Launch Control voor een optimale start, Traction Control met instelbare interventieniveaus, Wheelie ControlEngine Brake voor het beheren van de vertraging en Engine Map, dat een reeks modi biedt voor het moduleren van de vermogensafgifte. Het pakket wordt gecompleteerd door Quick Shifter voor soepel schakelen en Cruise Control voor moeiteloze langeafstandsritten.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met een zesassige IMU die de positie van de motorfiets ten opzichte van de weg in realtime kan analyseren. Dit systeem detecteert en verwerkt rij-inputs en stuurt gegevens naar de regeleenheid voor optimaal prestatiemanagement. Ook standaard is multi-map Cornering ABS, een technologie die het remmen en ingrijpen van het ABS in bochten optimaliseert. Dankzij een speciaal algoritme controleert het systeem continu belangrijke parameters zoals laterale versnelling, overhellingshoeken en gierbeweging, en past het de remwerking aan om maximale veiligheid en stabiliteit te garanderen in elke fase van de vertraging.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion