Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prijs
€ 5.949,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2020
Kilometerstand
4131km
kleur
mat zwart
Motor
500cc 2-cilinder
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Benelli 502 C, nette fiets met zeer weinig kilometers. Voorzien van: ABS, barr-End mirrors, engine guards, en een zwart ruitje.
Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, volle tank, 2 originele sleutels en 6 maanden garantie.
LET OP DE MAANDEN: NOVEMBER, DECEMBER, JANUARI, FEBRUARI HEBBEN WIJ GEEN KOOPAVOND
Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.
Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.
Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.
Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.
Voor meer informatie belt u 030-6622646
Onze openingstijden zijn:
- Maandag GESLOTEN
- Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
- Woensdag van 09:00 - 18:00uur
- Donderdag van 09:00 - 18:00uur
- Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
- Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
- Zaterdag van 09:00 - 16:00uur
Met vriendelijke groet,
Pels Motoren
Gessel 1
3454MZ De Meern Utrecht
Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli
www.pelsmotoren.nl
De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.
Opties en Accessoires: ABS, Enigine Guards
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 500 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 48|35|5000 |
Max. koppel | 45|5000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Upside down vork van ø 41 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
Remmen voor | Dubbele wave schijf ø 280 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 240 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger en ABS |
Voorband | 120/70 - ZR17” M/C 58W |
Achterband | 160/60 - ZR17” M/C 69W |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De 502 C beschikt over de gerenommeerde vloeistofgekoelde viertakt paralleltwin motor met vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenas. Deze configuratie staat garant voor een soepele en uiterst aangename vermogensafgifte en een geoptimaliseerd brandstofverbruik. Het maximale vermogen bedraagt 47,6 pk (35 kW) bij 8500 t/min met een koppel van 45 Nm (3,6 kgm) bij 5000 t/min.
De motor beschikt over een natte meerplaatskoppeling, een 6-versnellingsbak en elektronische injectie met een dubbele gasklephuis van 37 mm in diameter. Het stalen buizenframe benadrukt de cruiser-spirit van deze de 502 C en zorgt voor maximale wendbaarheid en controle. De ophanging aan de voorkant bestaat uit een upside-down voorvork met poten van 41 mm en een veerweg van 125 mm. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centrale monoshock met instelbare veervoorspanning en een slag van 50 mm.
Het ABS remsysteem bestaat vooraan uit twee semi-zwevende schijven met een diameter van 280 mm, 4-zuiger remklauw en achteraan een schijf van 240 mm met remklauw en een enkele zuiger. Op de 17 “aluminium velgen vinden we bandenmaat 120/70-R17 vooraan en 160/60-R17 achteraan. De tank heeft een capaciteit van 21 liter en garandeert vele kilometers rijplezier.
Rijklaarprijs: €7.399,- (inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
| Dealerschappen: APRILIA, KYMCO, MOTO GUZZI, NIU, PEUGEOT, PIAGGIO, SYM, VESPA |
Pels Motoren is een RDW erkend motorbedrijf en zijn tevens volwaardig BOVAG-lid.
Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij reparatie en onderhoud verrichten aan alle merken motoren, motorscooters & scooters. De tweewieler gekocht bij ons of niet, wij staan graag voor u klaar, dit alles met vaste scherpe prijzen. In onze 600 vierkante meter grote showroom verdeeld over twee verdiepingen hebben wij een ruim assortiment aan nieuwe en gebruikte motoren, motorscooters en scooters staan.
Wij zijn officieel dealer van de merken: Aprilia, MotoGuzzi, Piaggio, Vespa, Sym, Kymco, Peugeot en NIU.
| De Meern, Utrecht |
| 030-6622646 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken