Nieuwsbrief:

BENELLI  752 S - 2025

Nieuw
Groen, zwart, rood
benelli - 752-s
benelli - 752-s
benelli - 752-s
benelli - 752-s
benelli - 752-s
benelli - 752-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
752S De stoere naked van Benelli uitvoorraad leverbaar
Stap in de wereld van ongeëvenaarde prestaties en stijl met de Benelli 752S. Deze motor is de belichaming van kracht en finesse, ontworpen voor de rijder die niet alleen op zoek is naar snelheid, maar ook naar een onmiskenbare uitstraling. Met een krachtige 754cc paralleltwin motor biedt de 752S een opwindende rijervaring, gecombineerd met wendbaarheid en precisie in elke bocht. Het opvallende design, met strakke lijnen en een moderne uitstraling, geeft deze motorfiets een unieke en eigenzinnige persoonlijkheid die overal bewondering oogst. Dankzij geavanceerde technologieën en hoogwaardige componenten staat de Benelli 752S garant voor betrouwbaarheid en comfort, zowel in de stad als op kronkelende wegen. Ervaar de perfecte combinatie van dynamiek en elegantie met de Benelli 752S.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion