Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2025

€ 5.999,- € 7.599,-
Garantie: Ja
Nieuw
Groen
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden


  • PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL!  EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!

    LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!

    Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!
     

  • TIMELESS DESIRE
    De Leoncino 500 combineert met succes traditie, passie, innovatie en prestaties in een eigentijdse stijl als een elegante scrambler. Bij het ontwerpen van de 500 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

    Het frame is een stalen trellis frame, dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de standaard gemonteerde hoogwaardige Angel GT banden van Pirelli. De Leoncino 500 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen.

    EEN ELEGANTE SCRAMBLER
    De Leoncino 500 combineert de vormen van traditionele "scramblers" met de stijl en technologie van moderne motoren en zet zichzelf daarmee neer als een elegante scrambler.

    De koplamp heeft gebogen lijnen en wordt gekenmerkt door de typische Leoncino LED-boog. Het zadel, ook in auhentieke stijl ontworpen, past perfect en zorgt voor een comfortabele rit voor zowel de bestuurder als de passagier.

    De Leoncino 500 beschikt over een modern digitaal LCD-dashboard. Het stalen trellis frame is ontwikkeld om perfect te integreren met het ontwerp van de motor en daarbij maximale stijfheid te bieden. Samen met een 50mm upside-down voorvork en monoschokbreker achter zorgt dit voor optimale wendbaarheid en handling op de weg. De vering is afgesteld om optimaal contact met het wegdek te garanderen.

    De leeuw heeft een speciale plek en staat met trots op het voorspatbord, zoals gebruikelijk was op de historische motorfietsen van Benelli.

    EEN BEKENDE KRACHTBRON
    Het kloppend hart van Leoncino 500 bestaat uit een door Benelli zelf ontwikkelde 500cc metende parallel-twin. De EFI mapping zorgt voor een motor die gretig op het gas reageert maar daarbij een soepele motorloop heeft.

    De vloeistofgekoelde twin met DOHC ontwerp is betrouwbaar, reactief en bovendien Euro5 goedgekeurd. De kruktappen zijn 180 graden verzet en het moderne en uitgebalanceerde uitlaatontwerp zorgt voor een imposant en diep motorgeluid.

    Het blok staat garant voor 46 Nm koppel bij 6000 omwentelingen. Verder doortrekken levert 47,6 pk (35 kW) op bij 8500 omwentelingen waardoor deze motor precies op de A2 grens zit en het maximale uit het A2 rijbewijs gehaald kan worden.

    Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet.

     

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
36 maanden garantie, 500 cc parallelle tweecilinder motor 47.6 pk, A2 motorfiets, Abs remmen, Benzine capaciteit 12.7 l, Beschikbaar in groen, Buizenframe, Digitaal dashboard, Droog gewicht 200 kg, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Préload & rebound vering instelbaar, Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Retro scrambler, Zadel hoogte 815 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion