Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 TRAIL - 2024

Garantie: Ja
0 Km
Groen, grijs, bruin
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
END OF YEAR SALE! Aanbiedingsprijs alleen geldig op huidige voorraadkleuren. Adviesprijs €8.699,-

Leave the road, take the Trail!

De Leoncino 800 Trail combineert met succes de vormen van traditionele "scramblers" met de stijl en technologie van moderne motoren. Klassiek, maar dan in een modern jasje gestoken.

Door een reeks technische en esthetische veranderingen is de Trail bovendien niet vies van een stukje onverhard. Deze moderne klassieker is sportief en dynamisch en deelt verschillende stijlkenmerken met zijn zus, de Leoncino 800.

Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Leverbaar in: Mat groen/ Mat bruin/ Mat grijs
35Kw mogelijk.(kosten vrij)  Aanbiedingsprijs alleen geldig op de voorraad kleuren! Normaal €8.699,-






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion