Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DESERT
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Benelli Leoncino Bobber 400 – Ervaar de Perfecte Mix van Stijl en Kracht De nieuwe Leoncino Bobber 400 V-Twin

Stap op de Benelli Leoncino Bobber 400 en laat je verbeelding de vrije loop. Dit motoricoon combineert retro-stijl met moderne prestaties, waardoor het de ideale keuze is voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en elegantie op de weg. Of je nu door de stad cruiset of de horizon tegemoet rijdt, de Leoncino Bobber 400 biedt het perfecte rijplezier.

Waarom de Benelli Leoncino Bobber 400?

  • Krachtige 400cc Motor – Nieuw ontwikkeld voor ultieme rijervaring met een stevige prestatie en respons.
  • Iconisch Design – Het robuuste bobberontwerp en de klassieke styling trekken de aandacht waar je ook gaat.
  • Comfort en Controle – Het ergonomische design biedt comfort voor lange ritten, terwijl het geavanceerde veringsysteem zorgt voor controle en stabiliteit.
  • Premium Techniek – Voorzien van een betrouwbare brandstofinjectie, ABS en een hoogwaardige afwerking die Benelli zo beroemd maakt.
  • Handige Specificaties – Lichtgewicht, wendbaar en eenvoudig te hanteren, ideaal voor zowel ervaren rijders als beginners.

Verover de Wegen met Stijl!

Benelli Leoncino Bobber 400 is meer dan alleen een motor, het is een statement. Kies voor kracht, stijl en avontuur, alles in één pakket. Waar wacht je nog op? Beleef de vrijheid van de weg met de Benelli Leoncino Bobber 400.

Nu te bestellen leverbaar Q2 2025

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion