Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
  • Upgrade jouw Benelli TRK702(X) met maar liefs € 702,- voordeel!

    Het adventure pakket is een veelzijdige aanvulling op je Benelli TRK702 (X). Een zorgvuldig samengestelde reeks originele accessoires die je dagelijkse woon-werkverkeer of je avontuurlijke ritten nóg aangenamer maken. Vanaf 1 september gaat de landelijke campagne van start. Bij aanschaf van een TRK702 of TRK702X heeft u als klant de mogelijkheid uw TRK702(X) te upgraden met het Adventure pakket. 

    Consumentenprijs normaal voor € 2.250,- nu voor € 1.548,- incl. btw en montage (*montage gebeurd door de dealer).Dit geeft een voordeel van €702,- .

    Inhoud Adventure pack:
    • Origineel Benelli aluminium kofferset inclusief dragers
    • Valbeugelset zwart
    • Verstralers (* gemonteerde verstralers zijn als voorbeeld, werkelijk geleverde kan afwijken)
    • Hoog winscherm
    • Skid plate
    • Montage

    *LET OP! ACTIE IS MOGELIJK NIET GELDIG OP DEMO EN AFGEPRIJSDE MOTOREN, NEEM HIERVOOR ALTIJD EVEN CONTACT OP!
  • TRK 702: TOWARDS NEW HORIZONS
    De gloednieuwe Benelli TRK 702 is een comfortabele, zeer complete en onvermoeibare globetrotter. Ontworpen om onvergetelijke avonturen aan te gaan en uitermate geschikt om eindeloos mee te toeren. Deze tweewieler is geboren om te reizen!

    Met de TRK 702 kun je rustig cruisen én gas geven! Het stalen trellis frame zorgt voor robuuste stevigheid, de lichtgewicht aluminium swingarm met verstelbare monoschokbreker achteraan zorgt voor een stabiele wegligging en de forse upside-down voorpoten dragen bij aan een uiterst nauwkeurig stuurgedrag.

    KLAAR OM VER TE GAAN?
    De TRK 702 is voorzien van een stevig stalen trellis frame dat zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de robuuste aluminium swingarm met monoschokbreker aan de achterzijde waarvan zowel de preload als de rebound aanpasbaar zijn.
     
    VEELZIJDIGE PRESTATIES
    Benelli is druk bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe 698cc metende krachtbron. Het kloppend hart van de TRK 702 betreft een moderne parallel-twin met DOHC-ontwerp. Het topvermogen ligt op 51,5 kW (70 pk) en 70.0 Nm.
    Met de TRK 702 ga je ver. Een forse tank geeft de mogelijkheid om 20 liter benzine mee te nemen.

    DIGITAAL DASHBOARD
    Aan boord springt gelijk het volledig digitale 5” TFT-dashboard in het oog. Deze unit is uitgerust met Bluetooth waardoor smartphoneconnectiviteit tot de mogelijkheden behoort. Zo worden binnenkomende oproepen op het dashboard getoond en is het mogelijk om deze op te nemen met de knoppen op het stuur.

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
Abs, Alarmlichten, Bobbins, Buizenframe, Connectiviteit (tft scherm/telefoon koppeling), Gratis bezorging door heel nederland!, Hand kappen, Radiateur beschermer, Rvs remleiding, Usb-aansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion