Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2022

Garantie: Ja
2650 Km
MAGELLAN GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: K07

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 130 km
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: 2.3 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 7,7 kWh/100km
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 3

Garantie
Aanvullende garantielabels: MINI Occasions NEXT

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Avantgardepakket (0577), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, City pakket, Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Pro buddyseat (0244), Pro pakket, RDW-leges, Rijmodi Pro (0224), Snellaadfunctie incl snellaadkabel, Snellader (04U2), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion