Nieuwsbrief:

BMW  EML ZIJSPAN - 2011

Garantie: Ja
111831 Km
Blauw
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
bmw - eml-zijspan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW K1300S met EML ombouw.
EML ombouw bestaat uit: 
  • Voorwiel ophanging met instelbare naafbesturing type 2. 14”EML wiel met 165/60R14 band
  • Vooronder is een stalen hulpframe gemonteerd waaraan de naafbesturing en het zijspan bevestigd zijn.
  • De aluminium achter swing is vervangen door een uit staal geproduceerd exemplaar. Het paralever blijft behouden.
  • Achterwiel met 15” EML wiel met 185/60R15 band.
  • Aan de ombouw passen alle modellen EML zijspannen.

Accessoires: Bagster seat, superbike stuur ABM, dominator uitlaat.

Motor heeft een olie verbruik van 1 : 800 Km.

 

  • Bel voor meer informatie 076-5154570

    Openingstijden: Dinsdag t/m Vrijdag van 9:30 tot 18:00 uur, zaterdag van 9:30 tot 16:00 uur en koopavond op afspraak.

  • Via onze site kunt u de verzekerings premie berekenen. KLIK HIER voor een scherpe verzekerings premie.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad van Gils Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion