|
Motor | Vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen bediend door tuimelaars per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82|75.6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 85|63|7.500 |
Max. koppel | 83|5.750 |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindloze O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | Upside-down telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | Dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst WAD veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Zwevende dubbele schijfrem, diameter 300 mm, zwevende dubbelzuigerremklauw, ABS |
Remmen achter | Enkele schijfrem, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70-17 |
Wielbasis | 1.573 |
Lengte | 2.300 |
Breedte | 945 |
Hoogte | 1.345 |
Zithoogte | 880 |
Drooggewicht | 217 Rijklaar |
Leverbare kleuren | Racingblue Metallic, Lightwhite Uni, Exclusive Blackstorm Metallic |
Beschrijving | Uitdagingen? Ja! Compromissen? Nee! Dat is het motto van de BMW F 800 GS - het meest sportieve model van de GS-familie. Deze machine zet de lange traditie van sportieve successen voort en overtuigt met een ongekende veelzijdigheid, op de weg en ver daarbuiten. Het is een ongekende veelzijdige Enduro van sportieve komaf. |