|
Motor | Vloeistofgekoelde 1-cilinder 4-taktmotor, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, wet-sump-smering |
Boring x slag | 80|62.1 |
Cilinder inhoud | 313 |
Comp. verhouding | 10,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 34|25|9.500 |
Max. koppel | 28|7.000 |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Synchromesh 6-versnellingsbak, in motorblok geďntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindloze Z-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 |
Topsnelheid | 145 |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Upside-down vork, diameter 41 mm |
Vering achter | Dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, monochock, instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 240 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.420 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.230 |
Zithoogte | 85 |
Drooggewicht | 169.5 Rijklaar |
Leverbare kleuren | Racingred Uni, Pearlwhite Metallic, Cosmicblack Uni |
Beschrijving | Spontaan zijn. Van de gebaande paden gaan. Met de BMW G 310 GS wordt jouw alledaagse sleur een avontuur. Dankzij de geoptimaliseerde motor met Ride by Wire en anti-hop-koppeling beheerst hij de stadse jungle en rijdt hij nog zelfverzekerder de ritjes in het omringende platteland. Want avonturen hoeven niet groot te zijn om onvergetelijk te worden. Het is zeker dat je ze elke dag beleeft. |