Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2021

4171 Km
Limestone Metallic
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Na de introductie in 2016 zijn er weinig aanpassing gekomen. De updates bestaan feitelijk alleen uit een nieuwe ride-by-wire gasklep en een anti-hop koppeling, de ééncilinder levert hetzelfde vermogen en koppel als voorheen. Aan de chassiskant zijn er nieuwe, verstelbare hendels, LED-verlichting en een nieuw kleurdesign, veel had de R toch al niet nodig want het is gewoon een complete funbike.
Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs!
Opties en Accessoires:
Led daglicht




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Abco Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion