Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette BMW G 650 GS, voorzien van:
ABS
Handvatverwarming
Middenbok
Handkappen
Valbeugel
Hepco & Becker topkoffer
Dealer onderhouden
Onderhoudsboekje aanwezig
Banden goed
Ketting goed
Weinig gelopen!!
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde ééncilinder viertakt |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 652 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Electronisch aangestuurde injectie, BMS-C II |
Ontsteking | CDI, dubbele ontsteking |
Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | meersschijvenkoppeling in oliebad |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 1.946 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.5 liter |
Topsnelheid | 165 km/u |
ABS | |
Frame | Stalen brugframe, auminium achterbrug |
Vering voor | USD Ø 45 mm, veerweg 270 mm |
Vering achter | Aluminium swingarm, veerweg 270 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen, 300 mm doorsnee |
Remmen achter | Schijfrem 240 mm |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 140/80-18 |
Wielbasis | 1500 mm |
Lengte | 2205 mm |
Breedte | 907, met spiegels mm |
Hoogte | 2205 mm |
Zithoogte | 930 mm |
Drooggewicht | 144 kg |
Leverbare kleuren | Auraweiss Uni |
Beschrijving | Waarom ook niet? Dat is de lijfspreuk van de

BMW G 650 GS. In de stad of op onverhard: met deze machine bent u elke ondergrond de baas. En als het gaat om rijplezier dan krijgt u meer dan waar voor uw geld.



De BMW G 650 GS zet het succes van de BMW eencilinders op bijzonder eigentijdse wijze voort - met een motorvermogen van 48 pk (35 kW) bij 6.500 t/min en een maximum koppel van 60 Nm bij 5.000 t/min. De nieuwe GS levert zijn hoge prestaties met een extreem laag brandstofverbruik van slechts 3,2 liter per 100 km*, dat is bijna 1 op 32 ... Beginnende fans kunnen het vermogen reduceren tot 34 pk (25 kW).



De rijeigenschappen van de

BMW G 650 GS zijn ronduit fascinerend, waar u ook rijdt. Op de weg of in het terrein, het betrouwbare, door en door beproefde rijwielgedeelte met zijn centrale veerbeen aan de achtervork zorgt voor moeiteloze handling. Daarbij wordt de jongste telg van de BMW Enduro familie gekenmerkt door zijn rechte zitpositie en veerwegen van maar liefst 170 mm voor en 165 mm achter. De standaard buddyseat met zijn gangbare zithoogte van 780 mm en verlaagde vering als optie maken deze unieke vorm van rijplezier voor vrijwel iedereen toegankelijk.



Al met al is de BMW G 650 GS een robuuste, krachtige en door zijn gewicht van net 192 kg met volle tank ook een extreem lichte machine. Zijn lage brandstofverbruik en zijn bedieningsgemak maken deze machine niet alleen ideaal voor beginnende GS liefhebbers. Zijn slanke, atletische verschijning in het jeugdige, voor Enduro’s zo kenmerkend design straalt voor iedereen puur rijplezier uit. Zelfs de lakkleuren dragen daar aan bij: warmbloedig Orangerot en puur Auraweiss.



Het accessoireprogramma van de nieuwe BMW Enduro omvat onder meer comfortabele handbeschermers, een aluminium motorbeschermplaat, heldere en getinte hoge windschermen en praktische variokoffers. En met een keuze uit het optieprogramma is deze machine tot in de details op uw individuele wensen aan te passen. Bijvoorbeeld met een middenbok, handvatverwarming of uitschakelbaar BMW Motorrad ABS.



Van de nieuwe BMW G 650 GS zult u veel plezier hebben. Dus get on! Waarom ook niet?

 |
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
 | Maasbree, Limburg |
 | 077-3511541 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken