Nieuwsbrief:

BMW  HP 2 MEGAMOTO - 2007

Garantie: Ja
33422 Km
WIT
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
bmw - hp-2-megamoto
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BMW HP 2 Megamoto staat te koop bij Motorplaza Heerenveen.

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de grootste BMW Motorrad dealer van Europa.
Met vestigingen in Groningen en Heerenveen.

Altijd meer dan 400 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via info@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, Bering, Held, John Doe, BMW, Evolution, Buse, Dainese, Draggin, IXS, Rukka, Scott, Segura, Modeka, Daytona, Scorpion, Shark, Shoei, Schuberth, HJC, Rocc, PMJ, Nolan, Sena, Cardo, X-Lite.

Voor meer informatie kijk op onze website

Locatie Groningen
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100

Locatie Heerenveen
Mars 24
8448 CP Heerenveen
Tel. 0513 - 683 239


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
Akrapovic Sportdemper, Carbon pakket, Handkappen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen/Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion