Nieuwsbrief:

BMW  HP 4 - 2013

Garantie: Ja
29800 Km
Lightwhite uni met Racing Blue Metallic
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

BMW S1000RR HP4 Competition # 2013 # Kilometerstand: 29.800 # Kleur: Lightwhite uni met Racing Blue Metallic #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Zeker geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij verkeerd in werkelijke Nieuw Staat! Mooier ga je ze niet vinden, er zit enkel een mini steenslag puntje op het voorspatbord (zie foto op me website) Verder is hij als nieuw! Dit betreft een originele Nederlandse motorfiets die ik overgenomen heb van 3e eigenaar, een echte liefhebber! Perfect onderhouden en altijd bij de dealer binnen geweest voor onderhoud. De motor op 07-10-2022 bij de 27.896km zijn 30.000km al gehad. Hierbij is de klepspeling gecontroleerd / gesteld, nieuwe bougies gemonteerd, nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd, voorvork olie ververst en een software update gehad (factuur zit erbij). Voordat de motor op internet kwam heeft hij ook nog zijn jaarlijkse onderhouds beurt bij de dealer gekregen, dit is gebeurt bij de 29.810km op 13-07-2024, hierbij is hij voorzien van nieuwe olie, olie filter, rem olie voor + achter ververst en heeft hij zijn software update gehad. Dit heb ik laten doen dat hij dan altijd dealer onderhouden is, het ingevulde onderhouds boekje word netjes mee geleverd waaronder ook veel facturen van onderhoud. De Pirelli Supercorsa banden zijn 1400km oud, zo ook de voorste remblokken. De achterste remblokken, ketting en tandwielen zijn in perfecte staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De S1000RR HP4 Competition is full option! Fabriek af voorzien van vele optie’s / instelmogelijk heden voor de optimale rij eigenschappen. Zo zit er op,

# DDC / Dynamic Damping Control (elektronisch instelbare vering)
# DTC / Dynamic Traction Control (instelbaar)
# ABS / Race ABS (instelbaar)
# Schakelassistent / Quickshifter (opschakelen zonder koppeling, rijd geweldig!)
# Rijmodi (Rain, Sport, Race, Slick)
# Launch control
# Handvat verwarming
# Diefstal beveilingssyteem
# Full Akrapovic Evolution Line Titatium uitlaat systeem (met e keurmerk) en een geweldig geluid!
# HP Gesmede Aluminium Velgen set
# Brembo Remschijven
# Brembo M4 Monoblock remklauwen
# Seatcover
# Donker getinte kuipruit
# Tankpad

Dit betreft dus een HP4 Competition uitvoering, invergelijking met de 'normale HP4' is de Competition versie tot in de puntjes toe afgewerkt met de mooiste accessoires, zo is hij verder opgebouwd met:

# HP Wielen in de Racing Blue Metallic gespoten
# Gilles HP instelbare rem en koppelings hendel
# Gilles HP instelbaar rem en schakel set
# Carbon Onderkuip met bijhorende stickers
# Carbon Boven delen van het zijpaneel
# Carbon Tankkappen links + rechts
# Carbon Race uitlaat steun
# Carbon Healpleats


Buiten deze standaard Competion uitvoering componenten is de motor nog verder opgebouwd met prachtige delen. Zo is hij nog voorzien van Originele BMW Carbon Achterspatbord + Kettingkast, Originele BMW Carbon Lucht aanzuigbuis, Originele BMW Carbon Winglets, Gilles kettingspanners, Gilles motorblok protectie, BMW M Bobins, R&G Korte kentekenplaat houder incl. kentekenplaat verlichting, R&G Valdoppen, Regina M Endurance onderhouds vrije ketting, Xenon verlichting en een Mooie Wielstriping! Dus gewoon een Super Dikke opgebouwde S1000RR HP4! De motor word afgeleverd incl. instructie boekje, onderhouds boekje, facturen van onderhoud, scm alarm certivicaat, beide sleutels, beide alarm kastjes, duo zit, duo voetsteunen en wat losse originele delen. De motor rijd geweldig! Als je hem op zijn sport stand hebt staan kun je er heerlijk mee toeren, in deze stand is hij niet zo vel op zijn gas .. maar als je hem naar zijn Race / Slick stand zet komt de beer los! Dan komen de 193PK’s tot zijn recht en dan heb je echt een beest van een motor bij. Toch blijft hij dan zeer smootie lopen en zeer goed handelbaar. Het is echt een feest om mee te rijden! En tot slot .. zijn uiterlijk! Je kunt er uren naar blijven kijken, er zit zo veel design in de HP4 versie dat je niet uit gekeken raakt. Alles past zo mooi in elkaar / bij mekaar dat het gewoon als kunst beschouwd mag worden. Een motor waar je je eigen in de zomer heerlijk uit mee kunt leven en in de winter eigenlijk een plekje in de woonkamer verdiend! Het is niet de goedkoopste HP4 van het land, maar wel een echte echte die in Nieuw Staat verkeerd! Voor de echte liefhebber,

Let op! Dit betreft een BTW motor, de prijs is incl. BTW / de btw is verekenbaar voor ondernemers, de prijs ex btw is 13.925,- euro.

Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion