Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
mooie bmw k 1200 R
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde 4-takt 4-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79,0|59,0 |
Cilinder inhoud | 1.157 |
Comp. verhouding | 13.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 163|120|10.250 |
Max. koppel | 127|8.250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | Aluminium brugframe, dragend motorblok |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | EVO remsysteem met dubbele schijfremmen van 320 mm doorsnede |
Remmen achter | Enkele schijfrem van 265 mm doorsnede |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 180/55-ZR 17 |
Wielbasis | 1.580 |
Lengte | 2.282 |
Breedte | 856 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 237 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De BMW Motorrad viercilinder lijnmotor maakt van de BMW K 1200 R de sterkste in serie geproduceerde naked bike. Hij zorgt voor grandioze prestaties, terwijl het lage zwaartepunt bijdraagt aan de uitmuntende handeling. Dankzij deze krachtbron is de BMW K 1200 R de ultieme muscle bike van BMW Motorrad. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Celsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt altijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken