Nieuwsbrief:

BMW  K 1300 GT - 2009

Garantie: Ja
120550 Km
.
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
bmw - k-1300-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 24 liter
Referentienummer: 12024

Voorjaarsopruiming: Extra scherpe prijzen!
We maken ruimte voor een gloednieuwe collectie motoren, en jij profiteert van geweldige kortingen! Grijp je kans en bespaar flink op jouw droommotor. Wees snel, want OP=OP! Vraag naar de details!




Zeer nette BMW K1300GT.
Compleet met 3 delige kofferset, alarm, ESA, ABS, hoog windscherm, handvatverwarming en cruise controle.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion