Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2019

Garantie: Ja
40300 Km
EBONY METALLIC (METALLIC)
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

0134 Adaptieve Bochtenverlichting,0143 Bluetooth Interface,0182 Dynamic Traction Control,0191 Dynamic ESA,0193 Keyless Ride,0202 Dagrijverlichting,0204 Hill Start Control,0222 Schakelassistent Pro,0267 Audiosysteem ECE en Navigatie Voorbereiding,0395 Radio Software,0417 Centrale Vergrendeling,0430 Veiligheidspakket,0431 Uitrustingspakket,0530 Bandenspanningscontrole (RDC),0562 LED Verstralers,05AA Achteruitrijhulp,05AC ABS Pro,0603 Antie Diefstal Alarm,06AC Intelligent Emergency Call,06AE Teleservices, Stijlvariant en Verhoogde V-Stream Ruit.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Adaptieve bochtenverlichting, Alarm, Boordcomputer, Buddyseat verwarming, Cruise control, Electrisch verstelbaar windscherm, Gear-Indicator, Handvatverwarming, LED Mistlampen, Navigatiesysteem, Rijmodi, TPC - Bandenspanningssensor, Traction control, Valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion