Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2020

Garantie: Ja
28500 Km
POLLUX MET. (GROEN METALLIC)
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - dec. 2020
Koppel: 175 Nm
Afmetingen (LxBxH): 249 x 100 x 156 cm
Tankinhoud: 27 liter
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 10-09-2025

Mooie K 1600 GTL

Staat in de showroom van Apeldoorn.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audio Systeem, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Centraal vergrendelingsysteem, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion