Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 XR - 2024

Garantie: Ja
2045 Km
.
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 217 x 85 cm
Topsnelheid: 275 km/u
Schade: schadevrij

Uitgebreide fotoreportage na de poetsbeurt!

Schitterende M1000XR, een kanon bomvol carbon!
Tevens voorzien van het option 719 pakket.
Betreft een BTW motor, ook voor de zakelijke rijder zeer aantrekkelijk. Getoonde prijs is inclusief BTW.
Boekje met historie en sleutelset aanwezig.
Fabrieksgarantie t/m 03-2027

Betreft een M1000XR met de volgende fabriek-specificaties:
18F M GPS-Laptrigger
019B M carbon wielen
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
032B Spiegel voor het stuuruiteinde
079A Carbon Pack
079E Gefreesde-onderdelenpakket
07MN M Competition-pakket
08CA EU-uitvoering
0992 Sturing dealeruitvoering

Exterieur

- *Fabrieksgarantie**
- 12v aansluiting
- ABS Pro
- ASC
- Cruise control
- Dynamic ESA Pro
- Handvatverwarming
- Keyless Ride
- Rijmodi
- Stuur Spiegels
- Windgeleiders getint

- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 2045 KM
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 148 kW / 202pk
- Ledig gewicht: 223 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW


Voor meer info, foto's en de volledige voorraad zie onze website.

Inruil? Ja graag!!

Welkom bij Bike & Ride

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van premium motorfietsen. Al onze motoren worden geleverd met minimaal 3 maanden garantie. Is de motorfiets 12 jaar of jonger en minder 80.000 km, dan leveren wij deze standaard met 6 maanden Bikegarantie. Zie onze website voor meer info. 
Wij hanteren het principe ‘opstappen en rijden’ elke motor is helemaal nagelopen voordat wij hem online aanbieden of in de showroom zetten. Woont u in de buurt of aan de andere kant van Nederland? Geen probleem wij bezorgen uw nieuwe motor graag bij u thuis. Binnen een straal van 100km doen wij dit zelfs gratis.

Wij hebben een professionele werkplaats voor onderhoud, het monteren van accessoires of het stellen van diagnoses. Binnen een straal van 40 km van buitenpost bieden wij een gratis haal- en breng service aan. Dit scheelt u weer vervoer regelen voor het halen en brengen.

Naast de verkoop van motoren zijn wij gespecialiseerd in de verkoop van accessoires. Wij hebben meerdere officiële dealerschappen van bijvoorbeeld; Touratech, SW-Motech Akrapovic en nog meer fantastische merken. De meeste accessoires kunt u bekijken in onze winkel, heeft u niet de kennis om de accessoires te monteren? Geen probleem in onze werkplaats helpen wij u graag verder.

Uiteraard bent u ook altijd welkom om een praatje te maken, een kopje koffie of gewoon voor de gezelligheid. Op de bovenverdieping hebben wij een complete lounge gemaakt speciaal voor de motorrijder.

Met vriendelijke motor groet,

Bike & Ride Motoren
Oost 6
9285XL Buitenpost
0613559849
info@bikeridemotoren.nl

www.bikeridemotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
*Fabrieksgarantie**, 12v aansluiting, ABS Pro, ASC, Cruise control, Dynamic ESA Pro, Handvatverwarming, Keyless Ride, Rijmodi, Stuur Spiegels, Windgeleiders getint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike & Ride
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion