Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 2001

Garantie: Nee
79500 Km
Zwart
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij verkopen onze custom BMW R 1100 S Cafe racer.

Bouwjaar: 2001
Tellerstand: 79.500km

Deze motor hebben wij de afgelopen winter onderhanden genomen om er naar ons idee een gave Cafe racer van te maken. Wat het een redelijk speciale motor maakt is dat deze motor voorzien is van een benzine injectie systeem en met de keuze van de old-skool “normale “benzine tank is dit toch een kleine uitdaging geweest om het werkend te maken. Kabel boom is helemaal aangepast en heeft een nieuwe routing gekregen en weer netjes ingetapet.

Motor krijgt bij aflevering een grote beurt en naar keuze nieuwe set banden,

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-5114938

  • Financiering via NU motor rijden mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion