Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1150R.
Bouwjaarr 2001.
37000km.
Loopt en rijdt mooi.
Goede onderhoudsstaat.
Mooie frisse kleurstelling.
Met bmw kofferset.
Nieuwe accu.
Ook nog een grijze R1150R twinspark, zie laatste 3 foto's.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
www.ninemotors.nl
Open op afspraak, maar donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 100|70,5 |
Cilinder inhoud | 1.130 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | SOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 95|70.8|7500 |
Max. koppel | 100|5750 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 120 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 276 mm schijf, twee zuigerremklauw |
Voorband | 120/70- ZR17 |
Achterband | 160/60 - ZR 18 |
Wielbasis | 1.473 |
Lengte | 2.170 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1.286 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 246 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De R 1150 RS wordt standaard geleverd met BMW EVO remsysteem (Dynamische remkrachtverdeling en ABS) en drie weg katalysator. Alarm en integraal remsysteem (met de voorrem wordt op beide wielen afgeremd) als optie verkrijgbaar. |
| Hoogwoud, Noord-Holland |
| 06-44728865 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken