Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2015

Garantie: Ja
79352 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette 1200 GSA met ervaring, rijdt perfect!

Voorband 3,5 mm (75%)
Achterband 5 mm (65%)
2 sleutels
Originele NL motor.
Steeds aantoonbaar bij de BMW dealer in onderhoud geweest.
Opties en Accessoires:
Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Keyless Ride O193, Knipperlichten wit O590, Kofferrek voor alu koffers O680, Kofferrek voor topcase O681, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Motorsleepmomentregeling O18B, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, Spaakwielen O771, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion