Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2013

Garantie: Ja
82500 Km
THUNDERGREY
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2018
Modelcode: K50
Referentienummer: Z123852

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Uitgebreide technische inspectie
- Aflevercontrolebeurt: 6 maanden / 10.000 km onderhoudsvrij
- Volledige reiniging van in- en exterieur
- Geldige APK (minimaal 12 maanden)
- Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, ASC en Rijmodi (0190), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer Pro (0221), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket II (0239), Handkappen (0589), HWS Bereitschaftsdienst (0377), Kofferdragers (0681), LED-koplamp (0192), Middenstandaard, Verlagingset met lage buddy (0499), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Duitstalig (0380), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion