Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2010

86830 Km
Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS r1200gs 30th (2010) *30 jaar editie*

BMW R 1200 GS

- 30 jaar editie
- Boordcomputer
- Led knipperlichten
- Handvatverwarming
- Valbeugels
- 2 sleutels
- Boekjes

Wilt u graag meer informatie over deze motor of wenst u een afspraak in te plannen?
Graag even telefonisch contact (ook via whatsapp mogelijk) of stuur ons een e-mail via de website.


Diverse motoren worden al gereserveerd voordat ze de kans krijgen om online te komen. Zorg dat je als eerste op de hoogte bent van onze nieuwe voorraad via de social-media kanalen
Instagram: jp.motoren Facebook: jpmotoren

Beste bezoeker, bedankt voor uw interesse in deze advertentie.
Op onze website vind u alle informatie waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Wist u dat:
- Wij RDW erkend zijn ( 24/7 tenaamstellen )
- Wij alle originele onderdelen en accessoires kunnen leveren
- Wij beschikken over haal- en brengservice
- Financiering mogelijk is via numotorrijden.nl
- Inruil van alle voertuigen mogelijk is
- Wij alleen op afspraak zijn geopend

De informatie die getoond wordt, proberen wij zo accuraat mogelijk te houden.
Wijzigingen of fouten van de gegevens zijn ten alle tijden voorbehouden.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op biedingen via e-mail of bericht wordt niet gereageerd.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JP Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion