Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2016

Garantie: Nee
129699 Km
Carbon Schwarz metallic
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Mooie goede Nederlands geleverde BMW R1200RT in de mooie kleur Carbon Schwarz Metallic van bouwjaar 2016 met zeer veel opties! Volledig BMW dealer onderhouden, afkomstig van 2e eigenaar. Het betreft een BTW-motor (Prijs is incl. BTW). Uitgevoerd met 3-delige kofferset & alarm. Boekjes en reservesleutels aanwezig!

Optielijst:

X0191Dynamic ESA
X0202Daytime Running Lights
X0204Hill Start Control
X0219Deluxe Headlight
X0224Driving Modes Pro
X0230Comfort Package
X0233Touring Package
X0235Dynamic Package
X0272Preparation, Navigation Unit
X0350Exhaust System, Chrome
X0386Operating Instructions, Dutch
X0417Central Locking System
X0518Seat Heating
X0530RDC
X0538Cruise Control
X05ACABS Pro
X0603Alarm System
X0764Plug-In Socket
XDWUBIndividualisation, DWA Unlimited Active Time

Geopend op afspraak. Bel 0623329263.


 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion