Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1250GS ABS-ASC-ESA in Absolute Nieuwstaat!
Deze GS is voorzien van de volgende opties en accessoires:
* ABS
* ASC (traction control)
* Dynamic ESA (electronische vering instelling)
* Uitgebreide boordcomputer
* Koplamp PRO meedraaiend lichtbeeld
* Rijmodi
* Handvatverwarming
* Verstelbaar windscherm
* Led dagrijverlichting
* Led koplamp
* Led achterlicht
* Led richtingaanwijzers
* TFT scherm
* Bluetooth
* Keyless ride
* Middenbok
Deze motor is voorzien van boekjes/onderhoudshistorie.
Bekijk onze website voor nog meer mooie jonge occasions.
Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.
Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.- Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.
Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht. - Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
- Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 bovenliggende nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1254 cc |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ met elektronische gasklepbediening |
Ontsteking | |
Vermogen | 136 pk / 100 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 143 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 276 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.507 mm |
Lengte | 2,207 mm |
Breedte | 952,5 mm |
Hoogte | 1,412 mm |
Zithoogte | 850/870 mm |
Drooggewicht | 244 kg |
Leverbare kleuren | Black Storm Metallic, Light White |
Beschrijving | De nieuwe BMW R 1250 GS: geconcentreerde prestaties en indrukwekkende efficiëntie. Met de nieuwe BMW R 1250 GS zul je de nieuwe boxer nog meer direct ervaren. De toename van het motorvermogen levert je meer prestaties - 100 kW (136 pk) en 1.254 cc. Het variabele nokkenasregelsysteem BMW ShiftCam zorgt voor een superieure vermogensafgifte - in het hoge en lage toerengebeid. Of het nu in de stad, op de snelweg of, uiteraard, offroad is: elke afgelegde kilometer geeft je meer vrijheid en verhoogt het rijplezier. Nieuwe stijlvarianten en lakkleuren, talrijke technische details en spannende individualiseringsopties versterken het karakter van de nieuwe BMW R 1250 GS.



 |
Strada motoren is opgericht in 2012, een jong bedrijf dus, maar met ruim 10 jaar ervaring in de branche.
Bij ons vind u jong gebruikte motorfietsen in zo goed als nieuwe staat, dat is ons streven.
Wij zijn zeer kritisch met inkopen en dat ziet u terug in onze showroom, bij ons is goed niet goed genoeg en willen alleen maar top-kwaliteit aan onze klanten aanbieden.
Omdat wij zelf onze inkoop verzorgen, zonder tussenstations, kunnen wij onze motoren aanbieden voor zeer scherpe prijzen.
U kunt bij ons terecht voor alle type en merken motoren zoals o.a.:
Harley-davidson, Yamaha, Honda, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
Strada motoren staat ook voor duidelijkheid.
Bij ons vind u geen offertes met kleine lettertjes. Wij willen duidelijk zijn tegenover onze klanten.
Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken of andere achteraf bijkomende kosten.
De prijs de wij offreren voor u motor is ook de prijs waarvoor hij rijklaar op u staat te wachten!
Wij nodigen u graag uit om een kijkje te nemen op onze website of in onze nieuwe showroom.
Voor onze actuele openingstijden kijk op onze website.
Mocht u buiten deze openingstijden willen komen kijken is dat absoluut geen probleem u kunt ons altijd mailen naar info@stradamotoren.nl voor een afspraak.
 | Dongen, Noord-Brabant |
 | 0162782532 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken