Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2020

Garantie: Ja
19237 Km
Wit
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De weg roept. Beantwoord de roep met deze BMW R 1250 GS Rallye!

Droom je van avontuur, van onverharde paden en eindeloze horizonten? Dan is deze indrukwekkende BMW R 1250 GS Rallye uit 2020 de perfecte motor voor jou. Met slechts 19.237 kilometer op de teller is deze machine klaar voor elk avontuur dat je maar kunt bedenken.

De Rallye-uitvoering is een statement op wielen: de sportieve kleurstelling, de verhoogde buddyseat en het korte ruitje stralen pure actie uit. Het hart van deze motor is de legendarische 1254cc boxermotor, uitgerust met de innovatieve ShiftCam-technologie die zorgt voor een verbluffend koppel bij elke snelheid. Dit resulteert in soepele, krachtige prestaties die je met een brede glimlach tegemoet zult rijden.

Deze GS is rijkelijk uitgerust en biedt het beste in comfort en veiligheid. Denk aan de dynamische ESA-vering, handvatverwarming, cruise control en verschillende rijmodi die je kunt aanpassen aan elke situatie. Of je nu op de snelweg rijdt of off-road gaat, deze GS geeft je altijd het vertrouwen en de controle die je nodig hebt.

De motor is uitstekend onderhouden, verkeert in topconditie en wacht op een nieuwe eigenaar die de grenzen wil verleggen. Deze GS is meer dan een motorfiets; het is een paspoort naar vrijheid.

De informatie in deze advertentie is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend.
De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion