Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
2100 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2024 - 2025
Modelcode: KA2
Typenummer: 0M31

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 156 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Aluminium tank 1 (017A), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Connected services, Content Triple Black (09T1), Cruise control, Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur rood, Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), M lichtgewicht batterij (053B), Navigatie voorbereiding (0272), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion