Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LIGHT WHITE
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BOS Desertfox Double D BC, BOS Metalworks crashbars BC, ZVK buddy-bekleding, Anti diefstal alarm (0603), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Handkappen uitbreiding (058A), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED-verstraler (0562), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion