Nieuwsbrief:

BMW  R 60 - 1968

Garantie: Nee
50967 Km
Zwart
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW R60/2 (1968) – Klassieke Perfectie



 

Bent u op zoek naar een tijdloze motorfiets die historie en vakmanschap ademt? Dan is deze BMW R60/2 uit 1968 de perfecte keuze. Deze iconische motorfiets vertegenwoordigt de ongeëvenaarde kwaliteit en elegantie van BMW’s naoorlogse modellijn.

 



Specificaties:

 

    •    Bouwjaar: 1968

 

    •    Motor: 594cc, luchtgekoelde tweecilinder boxermotor

 

    •    Vermogen: 30 pk

 

    •    Transmissie: 4-versnellingsbak met cardanaandrijving

 

    •    Kilometerstand: 50.967 km

 

    •    Kleur: Zwart
 


 

Waarom deze R60/2?
 


 

Deze BMW R60/2 is niet alleen een technisch hoogstandje, maar ook een kunstwerk. Met zijn klassieke lijnen, betrouwbare cardanaandrijving en uitstekende rijeigenschappen is dit model ideaal voor liefhebbers van oldtimers en verzamelstukken. Perfect geschikt voor ontspannen toertochten of als pronkstuk in uw garage.

 

 

Staat:


 

Deze motor is in uitstekende staat, zowel mechanisch als optisch. .



 

Highlights:

 

    •    Originele details en hoogwaardige afwerking

 

    •    Comfortabel rijgedrag, ideaal voor lange ritten

 

    •    Geavanceerde techniek voor zijn tijd, waaronder een verbeterde ophanging en remsysteem



 

Prijs: €13.850,-

 


 

Wilt u meer weten? Neem dan vandaag nog contact op en ontdek zelf de tijdloze klasse van deze BMW R60/2 uit 1968!


 

 

Mis deze kans niet om een stukje motorhistorie te bezitten!



 

Samengevat:


Mooie BMW R60/2 van bouwjaar 1968. 

Deze motor is origineel Nederlands en heeft matching numbers (Frame- en bloknummer komen overeen). 
 


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.

 



U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 



Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 



Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 



INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.

 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.

 

Met vriendelijke groet,

 

De Bruyn Motoren

Molenstraat 2

3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)

TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)

info@debruynmotoren.nl

www.debruynmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion