Nieuwsbrief:

BMW  R 75/7 - 1977

Garantie: Ja
64000 Km
Zwart
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

BMW Bobber r75/7 €5500

-Zeer nette BMW R75/7 omgebouwd tot bobber

-Bouwjaar 1977 wegenbelasting vrij en kan goedkoop in de oldtimer verzekering

-Mooie nieuw gecoate spaakvelgen met rvs spaken

-Knipperlichten in stuur, side Mount kenteken houder

-Nieuwe hagon schokdempers

-Zeer mooi gespoten tank met originele bmw biezen

-Loopt perfect

PRIJS € 5500 (Financiering mogelijk vraag naar de voorwaarden)


 
  • Let op: op de vraag wat is de laagste, uiterste, minimale of hoe je het ook noemt prijs gaan wij niet in en geven wij ook geen antwoord op,  al onze motoren proberen we al voor een scherpe prijs aan te bieden, in sommige gevallen is de prijs nog licht onderhandelbaar naast de motor.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak.

    Inruil eventueel mogelijk. Bij de getoonde prijs komen geen afleverkosten of wat dan ook meer bij.

    Tevens nog meerdere motoren op voorraad zie onze website; 
    WWW.NEWTOWNBIKES.NL
    info@newtownbikes.nl
    tel:06-23561795





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion