Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T - 2024

Garantie: Ja
927 Km
NIGHTBLACK/ALUMINIUM (DONKER ZWART)
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2020 - 2025
Modelcode: K21
Typenummer: 0L51

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Option 719 stijlvariant Shadow II (079I), Option 719 wielen Classic (0505), Rijmodi Pro (0224), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion