Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
In mooie staat verkerende Bmw R Nine T uit 2015
Erg leuke motor om op te rijden met het betrouwbare boxerblok, veel koppel en wendbaarheid
INRUIL ACTIE MAAND.!
Ruilt u deze maand uw motor in? Dan krijgt u er bij van Vliet Motorsport deze maand 500 euro meer voor ongeacht de leeftijd en staat.! U zou toch gek zijn om ergens anders minder te accepteren.?!
* Heeft u deze maand geen inruil? dan krijgt u keihard 300 euro korting op uw nieuwe occasion.!
* Afstand een probleem? Tegen een schappelijke vergoeding wordt de motor thuis bezorgd.!
* Zonder aanbetaling is reserveren niet mogelijk en op biedingen/prijs vragen wordt niet gereageerd
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 150 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2015/BMW/2015-BMW-R-nineT4.jpg) |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1170 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|7500 |
Max. koppel | 119|6000 |
Koppeling | enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | 4-delig frame, bestaande uit voor-en 3-delige achterframe met meedragende motor/transmissie, afneembare duozit. |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm. |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm, achteras met excenter instelbaar, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | wevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 180/55/17 |
Wielbasis | 1476 |
Lengte | 2220 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1265 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 222 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | BMW R nineT. Puur Rijplezier.
Motorrijden is een passie. En al zo'n 90 jaar draagt
BMW Motorrad daar aan bij en doet er alles aan om dat in de toekomst zo te houden. Voor wie graag puur en authentiek wil rijden, heeft BMW Motorrad nu de ideale machine ontwikkeld: de BMW R nineT. Een motorfiets die opvalt door puur design en vele individualiserings-opties: customizing.
BMW R nineT: Puur Oorspronkelijk.
Motorrijden is het gevoel van vrijheid beleven.
De BMW R nineT verenigt dat gevoel met ontspannen looks - en blijft ondanks alle fraaie details onmiskenbaar een BMW. Andere criteria als rijbeleving, design en sound vormen samen de basis voor een individuele, oorspronkelijke levensstijl.
BMW R nineT: Puur Customizing.
Voor aandrijving van de BMW R nineT zorgt een lucht/vloeistof gekoelde tweecilinder viertakt boxermotor. Een op het historische design geďnspireerde instrumentencombinatie van snelheidsmeter en toerenteller onderstrepen de maximaal gereduceerde looks. Een geďntegreerd multifunctioneel display voorziet de rijder van zinvolle informatie. Van voren is de BMW R nineT met een upside down telescoopvork uitgevoerd, voor de achterwielgeleiding zorgt een BMW Paralever. Maar de BMW R nineT overtuigt niet alleen met minimalistisch design. De 'modificeerbaarheid' laat geen individualiseringswens onvervuld. Neem het demontabele achterframe, voldoende plaats voor een 6 inch brede velg en de talloze customizing mogelijkheden. Vanzelfsprekend is de BMW R nineT standaard voorzien van het beproefde BMW Motorrad ABS.
BMW R nineT. Puur Lifestyle.
Puur passie, puur design en puur rijplezier. Dat is wat de BMW R nineT de liefhebber van klassiekers biedt. U kunt naar hartelust modificeren en rijden zoals u dat het liefste doet. Als het gaat om veelzijdigheid, laat de R nineT geen wens onvervuld. Ontwerp uw eigen machine, geef een nieuwe richting aan uw leven. Met de nieuwe BMW R nineT kan het. |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
![](/icon-location.png) | Monster, Zuid-Holland |
![](/icon-tel.png) | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken