Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T PURE - 2023

Garantie: Nee
2392 Km
Pollux Metallic
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ervaar de tijdloze charme van de BMW R NINE T Pure uit 2023, met slechts 2.392 km op de teller. Deze unieke motor is uitgerust met spaakvelgen en het exclusieve Option 719-pakket, waardoor elke rit een buitengewone ervaring wordt. Met geavanceerde functies zoals ABS Pro, cruisecontrol, handvatverwarming en LED-verlichting biedt deze motor niet alleen stijl, maar ook comfort en veiligheid. Met nog fabrieksgarantie tot maart 2026 en alle onderhoudsboekjes met stempels aanwezig, is deze motor klaar voor talloze avonturen. Mis deze kans niet om eigenaar te worden van deze prachtige machine. Neem vandaag nog contact met ons op

  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.
    .


Opties en Accessoires:
ABS Pro, Boordcomputer, COMFORT PAKKET, Cruisecontrol, Handvat verwarming, LED Achterlicht, LED Adaptive koplamp, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, MSR, Rijmodi Pro, USB aansluiting, DTC, Spaakvelgen, OPTION 719, Verchroomd uitlaatsysteem met AKRAPOVIC uitlaatdemper,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion