Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Nieuw
Zephyr Blue, Gem Black
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Compacte naked bike
 

Met de nieuwe 125NK presenteert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment met een compact ontwerp, moderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk. Uniek voor A1 rijbewijsklasse.

De CFMOTO 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor die 14,4 pk levert bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. De wielbasis van 1.360 mm zorgt voor wendbaarheid en de zithoogte van 780 mm maakt het model toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het gewicht van 142 kg draagt ook bij aan een gemakkelijke bediening.

De 125NK heeft een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat het gewicht vermindert. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting achter zijn ontworpen voor een comfortabele vering. Het remsysteem omvat een 292 mm enkele schijfrem met een remklauw met dubbele zuiger aan de voorzijde en een 220 mm schijfrem met remklauw met enkele zuiger aan de achterzijde. De 125NK is uitgerust met ABS en tractiecontrole.

Modern uitgerust

Het moderne design en de goede eigenschappen spreken in het voordeel van de 125NK.
Op het gebied van elektronica is de CFMOTO 125NK modern uitgerust. Het gehele verlichtingssysteem - koplampen, achterlicht en richtingaanwijzers - bestaat uit LED's. Het 5-inch TFT-display toont duidelijk alle belangrijke informatie en is gebruiksvriendelijk ontworpen. Er is een optionele T-Box verkrijgbaar, die extra connectiviteitsfuncties biedt. De CFMOTO 125NK is verkrijgbaar in Zephyr Blue en Gem Black.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion