Nieuwsbrief:

CFMOTO  400 NK - 2024

Garantie: Ja
0 Km
ZWART
cfmoto - 400-nk
cfmoto - 400-nk
cfmoto - 400-nk
cfmoto - 400-nk
cfmoto - 400-nk
cfmoto - 400-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
60 maand garantie, 270 graden krukasafstelling vir laag koppel in stedelikje omstandigheden, 449 cc parallelle tweecilinder motor, A2 motorfiets, Abs, Beschikbaar in nebula white & nebula black, Droog gewicht 165 kg, Gratis bezorging door heel nederland!, J. juan (by brembo) remmen, Led-verlichting, Preload van achterverving instelbaar, Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Tractiecontrole, Zadel hoogte 795 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion