Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2024

Nieuw
Nebula Black / Nebula White
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
450NK is niet zomaar een motor - voel de opwinding als je het stuur vastgrijpt, het is een verlengstuk van je wezen. Stel je voor dat je door de drukke straten van de stad rijdt en moeiteloos en met precisie door het verkeer weeft. Het ongeëvenaarde rijgedrag en de wendbaarheid van de 450NK veranderen het alledaagse woon-werkverkeer in een opwindend avontuur. Het is niet zomaar een motor; het is een symfonie van beweging. Snijd het randje af - rij op de 450NK en verbrijzel het conventionele. Omarm de nieuwe orde van straatmotorfietsen, waar vermogen, stijl en controle samenkomen.

De 450NK wordt aangedreven door een parallelle tweecilindermotor van 449 cc en levert een indrukwekkend vermogen. Met een maximumvermogen van 37 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min is het een explosieve uitbarsting van energie. Elke versnelling roept een gevoel van felle acceleratie op. Met een 270° krukasafstelling zorgt het lage eindkoppel van de motor voor optimale prestaties in de stad. Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen. Het dubbel gebalanceerde asontwerp verbetert de rijbeleving nog verder en remt trillingen effectief af, waardoor je sneller en soepeler kunt accelereren.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 449 cc 
Max vermogen: 35 kW/9500 t/min 
Max koppel: 39 Nm/7600 t/min 
Boring x slag (mm): 72 x 55,2 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding:EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 795 mm 
Afmetingen (mm): 2000x810x1130 mm 
Wielbasis (mm): 1370 mm 
Grondspeling (mm): 192 mm 
Inhoud benzinetank (L)14 L 
Gewicht (kg): 165 kg
Voorvering: 37 mm Upside Down 
Achtervering: Monoshock, preload regelbaar 
Remsysteem: radiale remklauwen J,Juan 
ABS: ABS / TCS Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 110/70-R17 - 150/60-R17

  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die zelfs uitgebreid kan worden naar een duur van 36 maanden Europa dekkend.

    Trots op ons unieke dealerschap MV Agusta en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Ducati's en Harley Davidson's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: verkoop@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Volg ons via:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion