Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2025

0 Km
Zircon black
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu binnen!

Hele leuke sportieve motor voor het A2 rijbewijs.
35kw.
Maar natuurlijk ook nog leuk voor het zware rijbewijs als je geen al te zware motor zoekt.

Deze motor komt echt tot leven op het moment dat je de sleutel om draait!
Het TFT dashbord komt tot leven, de led koplamp geeft een show en het achterlicht geeft zelfs een hartslag!
Plezier begint dus zelfs al nog voordat je de startknop hebt ingedrukt, en trouwens zodra je deze wel gebruikt hoor je ook het mooie geluid zelf uit de standaard uitlaat!

Weet je.... je moet hem eigenlijk zelf komen bekijken!

ABS remsysteem.
TCS traction control systeem.
Slipperclutch.
5 inch TFT scherm.

Zeer gave looks, deze motor lijkt zo van het circuit te komen.
Standaard voorzien van winglets zo uit de Moto GP.

Enkelzijdige achterbrug op deze SR-S uitvoering.

Leuke sportieve motor die je steeds minder tegen komt!
Geweldig voor de beginnende bestuurders die een sportief model willen.
Leuk geprijsd ook nog eens.
En 5 jaar garantie.
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion